FAQ

Finn svar på de vanligste spørsmålene her.
Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice.
Finn informasjon om:
Finn informasjon om:
Min bestilling
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse – hva gjør jeg?
Hvis du ikke har mottatt en e-post med ordrebekreftelsen din, sjekk om den har havnet i søppelposten.
Hvis du fortsatt ikke finner den, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice.
Bestillingen din er først bindende når du har mottatt en e-post som bekrefter at vi har registrert den.
Hvor er bestillingen min?
Du vil motta en e-post når bestillingen din er sendt fra vårt lager.
I denne e-posten finner du informasjon om forsendelsen og sporingsdetaljer.
Dersom den forventede leveringstiden er overskredet, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice.
Bestilling og betaling
Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?
Vi aksepterer Dankort, Mastercard, Maestro, Visa og VISA Electron.
Er det noen gebyrer ved betaling?
Nei, det er ingen gebyrer for betaling på www.cane-line.no.
Levering og leveringstider
Hva koster levering?
Gratis levering ved kjøp over 6.000 NOK.
Ved kjøp under 6.000 NOK er fraktkostnaden 600 NOK.
Det påløper et tillegg for levering til øyer uten fastlandsforbindelse.
Hva er leveringstiden deres?
Cane-line tilstreber å levere bestilte produkter innen 12-16 virkedager.
Dersom produktet ikke er på lager, vil du bli informert om forventet leveringstid.
Hva inkluderer leveringsservicen deres?
Levering utføres av en ekstern transportør til nærmeste fortauskant ved leveringsadressen.
Hva skjer hvis bestillingen min blir forsinket?
Hvis bestillingen din blir forsinket, vil vi gjøre vårt beste for å informere deg i tide.
Du vil motta en e-post med den oppdaterte leveringsdatoen.
Angrerett og retur
Kan jeg endre bestillingen min?
Dersom du ønsker å gjøre endringer i bestillingen din, vennligst kontakt oss så raskt som mulig og oppgi ordrenummeret ditt.
Hva er angreretten deres?
Du har en 14-dagers angrerett fra den dagen du mottar bestillingen din.
Hvordan gir jeg beskjed om at jeg vil returnere en vare?
Du må gi oss beskjed innen 14 dager etter mottak via vårt standard angrerettskjema.
Vi vil deretter kontakte deg med videre instruksjoner om returprosessen.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Returner bestillingen din innen 14 dager etter at du har gitt beskjed om angreretten.
Bruk returskjemaet du har mottatt per e-post.
Du er ansvarlig for forsvarlig emballering og bærer risikoen for varen frem til vi har mottatt den.
Cane-line kan bistå med booking og henting av returnerte produkter – kostnaden for dette trekkes fra refusjonsbeløpet.
Hvor skal jeg sende returnerte varer?
Cane-line A/S
Rynkebyvej 245
5350 Rynkeby, Danmark
Reklamasjon og garanti
Hva gjør jeg hvis det er noe galt med bestillingen min?
Dersom du har mottatt feil vare eller produktene dine har blitt skadet under transport, vennligst kontakt Cane-line så snart som mulig.
Hvordan reklamerer jeg på et produkt?
Reklamasjoner må sendes inn innen en rimelig tidsramme etter at feilen er oppdaget.
Vi anbefaler at du sender inn en reklamasjon så raskt som mulig, og senest innen 2 måneder etter at feilen ble oppdaget.
Bruk vårt reklamasjonsskjema for å registrere saken.
Hvilken garanti tilbyr dere?
Når du handler hos Cane-line, har du en 24-måneders reklamasjonsrett.
Kan jeg få utvidet garanti på produktene mine?
Ja, du kan få ett ekstra års garanti ved å registrere produktene dine.
Produktinformasjon
Hvordan vedlikeholder jeg Cane-line-produktene mine?
Se våre vedlikeholdsguider for informasjon om hvordan du best tar vare på møblene dine.
For å forlenge levetiden anbefaler vi bruk av beskyttelsestrekk for utvalgte utemøbler.
Kan jeg se og prøve produktene før jeg kjøper dem?
Ja, du kan oppleve våre produkter i vårt showroom eller hos en Cane-line-forhandler.
Har dere en produktkatalog?
Ja, Cane-line har en online katalog.
Jeg har flere spørsmål om et produkt.
På våre produktsider finner du informasjon om størrelse, materialer, vedlikehold og mer.
Hvis du trenger ytterligere informasjon, er du velkommen til å kontakte oss.